Heeft u vragen? Bel 079-2222333

Terug naar de kennisbank

Hoe lever ik documenten aan in Yuki? Yuki

Yuki biedt haar volledige platform aan administratie- en accountantskantoren voor het voeren van de administraties van hun cliënten. Het onderstaande scherm is het startscherm voor de medewerkers van het kantoor. Vanuit dit scherm worden alle klanten beheerd, de backoffice gevolgd, de workflow gemanaged en de administraties gevoerd. Deze kantoren hebben dus veel meer dan een boekhoudpakket ter beschikking. Zij bedienen hun klanten direct, innovatief en zonder betrokkenheid van Yuki. 

Voor Yuki partners zijn er twee typen portalen beschikbaar die we aanduiden met de naam portaal Basis of Professional.

Voor ondernemers (klanten) zijn er vijf bundels beschikbaar die we aanduiden met de naam Minimal, Small, Medium, Large of Unlimited.

Voor een uitgebreide beschrijving van de bundels zie categorie Bundels.

De startpagina van een portaal geeft toegang tot schermen die uitsluitend voor Yuki partners beschikbaar zijn.

Vrijblijvend advies aanvragen bij één van onze adviseurs?

Bel mij terug Bekijk onze tarieven
© 2022 Begrijpt - website door: The Web Bakery